Asla Pes Etme 2 Türkçe Dublaj İzle

Asla Pes Etme 2 filmiFilmin Başlığı: Asla Pes Etme 2 Türkçe Dublaj İzle
Film Hakkında: Asla Pes etme sinema filminin 2. serisi olan bu filmde farklı alanlarda bir araya gelen son derece profesyonel dövüşcü grubu MMA yıldızı tarafından yetiştirilir ve sonunda mirasın ortasındaki her bir hainle savaşmak zorundalar.
Filmin Türü: Aksiyon
Seçenekler: Türkçe Dublaj
Oyuncular: Alex Meraz, Michael Jai White, Jillian Murray, Evan Peters, Beau Brasso, Dean Geyer, Gerardo Dávila, Grant Case, J. Patrick Mcnamara, Lance E. Nichols, Todd Duffee

UYARI: Film tek parçadır filmi sorunsuz izlemek için PLAY tuşuna bastıktan sonra 5 dk bir süre beklerseniz problem yaşamadan ve donmadan izleyebilirsiniz. Vizyonkolik.Com İyi seyirler diler.
[tab: TEK PARÇA ]
http://www.videobb.com/e/RV7SufixZ5qn

[tab: ALTERNATİF LİNK]
http://www.videozer.com/embed/fam1Wrfw

, , ,

  1. #1 by Melih (bu sitenin hastası) on Eylül 29, 2011 - 6:59 pm

    Bu filmi 1.seri le bağlamaları gerekirdi mesela bizim 1. seride kahramanamız usta olabilirdi ders verebilirdi bölede güzel 3. bekliyorum..

    Bu siteyede bayılıyorum admin süpersin

  2. #2 by sahin on Ekim 2, 2011 - 12:47 pm

    ben bu filmi beğendim dicektim ama melih yuzunden begenmedim admin Melih i banlaaa

  3. #3 by orhan on Ekim 3, 2011 - 12:17 am

    gerçekten mükemmel bir film tek part olmasıda çok iyi olmuş teşekkür ederiz admin…

  4. #4 by profil on Ekim 5, 2011 - 11:37 pm

    bu film kötü çünkü birinci seriyle baglantısı yok. ben olsam dha güzel yapardım😛

  5. #5 by muhammed on Kasım 1, 2011 - 10:32 pm

    olm sen nasıl yapacan aslapes etme 1 hoş valla

  6. #6 by kralbaba on Kasım 16, 2011 - 8:02 pm

    Admın bu film muhteşem çok teşekkür ederim

  7. #7 by kenan on Aralık 2, 2011 - 2:36 am

    film çok kötü genç olmama rağmen gençlik filmlerinden nefret ederim…

Bir Cevap Yazın

